Aika menee nopeasti ja maha kasvaa:)

Olin perjantaina taas tohtorissa ja labrassa ja ultrassa.. Kaikki ok.

Taas kerran lääkäri ihmetteli, miten näin vanha ämmä voi olla , näin hyvässä kunnossa.

Hyvä näin, päivä kerrallaan.jOS OLEN VÄSYNYT NIIN,LEPÄILEN ENMPI JAMAHDOLLISEMMAN PALJO TYÖSTÄ TEEN KOTONA    KAIKESSA RAUHASSA,

Egyptin prinssi on ahertanut:), liekä tullut kiire oleskelulupa asiossa..Mutta parisuhteessa on Fb mukaan. Onnea jos on!!

Mutta kovasti epäilen, että ei kauan kestä.. Ja ihme muija on kun hyväksyy minun kuvani vielä "prinssin" fb ja vuosipäivä ilmoituksen mukaan, oli jo suhteessa silloin kun minä hulluuden puuskassani Tukholmassa prinssin kanssa pyörähdin. Kyllä jyysti minkä kunto salli - lieneekö ollut erektio-pillereitä mukana:).. Jos kovasti mies on rakastunut , niin ei se entistä muijaa höylää..

Mulla sama.. lähinnä naurattaa.. ja tunnen suurta iloa ajatuksessa ,että joku muukin VANHA ämmä on mennyt samaan lankaan kun minä.

Joulu tekee tuloaan, perheen ja ystävien kanssa pidetään yhteinen perhe joulu. Paljon hyvää jouluruokaa ja pieniä lahjoja ja iloa katsoa kuinka perheeni pienimmät mukelot saa iloa pukin vierailusta.

Olen jo vähän lahjoja ostellut.. Mutta tänä vuonna päädyimme siihen ,että aikuiset ei toisilleen paljoa ostele.

PIDÄMME SITTEN ISOLLA PORUKALLA ,JOS JUMALA SUO- JA POIKANI JÄÄ HENKIIN JA KAIKKI MENEE OK, NIIN RISTIÄISET ,"ETELÄSSÄ", HETI KUN VAUVA ON TARPEEKSI ISO JA KUNTOINEN LENTÄMÄÄN. ja silloin meidän porukalla on "joulu" uudelleen".

ON NIIN HELLYYTTÄVÄÄ KATSOA KUINKA MINUN AIKUISET POIKANI ODOTTAA JA INNOISSAAN POJAT YHDESSÄ REMEONTTEERAA LAPSEN HUONETTA..

KAIKENLAITA SÄLÄÄ NÄKYNYT JO ILMESTYNEEN, MM LEVIKSEN 60CM FARKUT!!!!!

nUOREMPI VAHTOI NYT JUURI AUTOA JA OLI KAUPANPÄÄLLE SAANUT TINGITTYÄ KAI TURVALLISEN VAUVAN TURVAISTUIMEN..:)

EN OIKEASTAA KOVASTI AJATTELE KOKO PRINSSIÄ.. KIVAA OLI AIKANSA, KUNNES SEN NARSISTISET PUOLET TULI ESILLE KOVASTI, NYT VAIN IHMETTELEN, MITEN MIELENHÄIRIÖSSÄ OLN OLLUT KUN TÄMÄ TAPAHTUI..

JA OIKEASTI HULLUN LAILLA OLIN PELLEN IHASTUNUT JA VAALENPUNAISTEN LASIEN LÄPI KATSELIN... JOO ..nyn oon parantunut.

On pakko hiukkasen ilmoittaa,että vatsavuokralaisestani huolimatta, hiukkasen kuikuilen mun tätä edellistä kundi kaveria, se oli rauhalinen ja sehellinen , tavallisen näköinen ,ei mikään kiiltokuva mies ,mikä tää pennun isä nyt sattuu olemaan.

tämän miehen olen tuntenyt yli vuoden, tammikuu. kesäkuu oltiin paljon yhdessä.. senkin jälkeen keran kävi pikana kahvilla ,lähti sitten,, messengerissä on oltu ja oyhelimessa ja textailtu jne,,, täytyy nuý ajatella. hään tulisi meille jouluksi..luulen mun pojat ainakin sanoo TERVETULOA!!!!!

NYT MEEN MAATA....JATKAN HUAMENNA, YRITÄN LISÄTÄKUVIA JA VAIKKA ULTRAÄÄNEN KUVAT. VAUVA OLI NIISSÄ KUVISSA JO NIIN IHMISEN OLOINEN JA HELLYYTÄVÄ,

ONKOHAN PRINSSI KERTONU ROUVALLENSA, ETTÄ HÖNELLÄ ON TÄLLÄINEN PROSESSI MUN KANSSA KESKEN..TAITAA TULLA ROUVALLE IHAN YLLÄRIN   NYT .  NYT KOIRA PIKA PISSALLE ,ITSE MENEN SUIHKUUN JA SITTEN  VIELÄ MYÖHEMMIN TULEN KOKEILEMAAN SAANKO LAITETTUA KUVIA JA ULTAKUVIA JNE.. KLINIKALTA TÄMME.

 

HYVÄÄ YÖTÄ KAIKILLE